Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Bij voldoende voorraad, worden over het algemeen pakketten op werkdagen in Nederland dezelfde dag verzonden via PostNL met tracking en aflevering zonder handtekening. Als u de voorkeur geeft aan verzending via PostNL met vereiste handtekening, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem contact met ons op voordat u deze bezorgwijze kiest. Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen. De trackingnummer vind je terug op jouw accountpagina onder "GESCHIEDENIS EN DETAILS VAN MIJN BESTELLINGEN"

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen. Wanneer u als Nederlandse klant een bestelling plaatst vanaf € 35,-, dan nemen we de verzendkosten voor onze rekening. Voor Belgische klanten geldt vanaf € 50,- gratis verzenden. Voor internationale klanten gelden aangepaste verzendkosten, voor deze doelgroep kunnen we helaas geen gratis verzenden toepassen.

Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

Verzendingen binnen Nederland en onder de € 35,- bedraagt € 5,85 Incl. BTW
Verzendingen naar België en onder de € 50,- bedraagt € 7,95 Incl. BTW

Levertijd

In Nederland kunt u uw pakket  op werkdagen de volgende dag al verwachten, in België geldt twee werkdagen.
Het kan voorkomen dat een bestelling niet of niet volledig op voorraad is, in dit geval kan de algemene levertijden afwijken, voorbeelden hiervan zijn:

  • Problemen met de voorraad van uw bestelling, in afwachting van nieuwe voorraad, of een gedeeltelijke teruggave (deelcreditering)
  • U heeft niet voor de genoemde tijd besteld of betaald, uw bestellen zal na betaling of de eerstvolgende werkdag aan het postkantoor worden aangeboden.
  • U heeft niet alle gegevens verstrekt waardoor er geen verzendlabel kan worden aangemaakt

Het kan soms voorkomen dat u geen e-mail ontvangt betreft uw registratie op onze webshop of de status van uw bestelling, controleer daarom altijd eerst of het opgegeven e-mail adres juist is. Indien het opgegeven e-mail adres onjuist is, kunnen deze e-mail niet aan u worden verzonden.